مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-21سياسي

جشنواره عمار بزرگترین رسانه در حوزه آرمان خواهی انقلابی است 


جشنواره عمار از زبان هنر برای بیان ارزش های انقلاب استفاده کرد و این جشنواره بزرگترین رسانه در حوزه آرمان خواهی انقلابی است.

- ، حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گراش با بیان اینکه بی حجابی و بدحجابی یکی از دسیسه های دشمن در جنگ نرم است، افزود: کم هزینه ترین و مخرب ترین اثر هویت ستیزی در هر جامعه ای ترویج بی حجابی و بی عفتی است و دشمن تلاش می کند به واسطه بی حجابی و بی بندوباری بر ما تسلط یابد تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامت جامعه است، تصریح کرد: موضوع حجاب و عفاف یک مساله عادی مثل سایر واجبات شرعی نیست.

حتی مثل یک منکر معمولی هم نیست که برخی برداشتن رو سری از سر یک دختر خانم 10-12 ساله را یک حرکت بچه گانه تلقی بکنند و دشمنان ما خوب میدانند نتیجه بی حجابی و بی عفتی در جامعه چه خواهد شد.

امام جمعه کوارضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز زن، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است، افزود: حضرت زهرا(س) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عمار بزرگترین رسانه در حوزه آرمان خواهی انقلابی است 

جشنواره عمار بزرگترین رسانه در حوزه آرمان خواهی انقلابی است